1. Demontujte nasazované kolo.
2. Vypusťte veškerý zbývající vzduch z pryžového vnitřku.
3. Pomocí stěrky napněte jeden ráfek vnější pneumatiky z ráfku.
4. Vytáhněte propíchnutou duši z vnější gumy a po stažení ventilku z ráfku ji nakonec úplně vyjměte.
5. Pomocí stěrky napněte také druhý okraj vnější pneumatiky.
6. Zkontrolujte, zda je ochranná páska na ráfku na svém místě, a pokud ne, vyrovnejte ji mezi ráfky ráfku.
7. Zkontrolujte vnitřní povrch vnější pryže a odstraňte všechny vadné předměty (hrot, úlomky atd.).
8. Připevněte vnější gumu k přírubě ráfku a pomocí stěrky natáhněte jeden z ráfků na ráfek.
9. Mírně nafoukněte duši.
10. Nasaďte ventilek pod vnější gumu a veďte ventilek otvorem v ráfku.
11. Nasaďte vnitřní trubku na vnější trubku.
12. Opatrně připevněte ráfek vnější gumy k ráfku, poté jemně natáhněte ráfek zpět po celé délce ráfku.
13. Nafoukněte duši na nízký tlak a zkontrolujte, zda vnější plášť dokonale sedí na ráfku.
14. Pokud je uložení v pořádku, nafoukněte kolo na požadovaný (a doporučený) tlak.
15. Vyměňte kolo.
Rada
· Při kontrole vnější pneumatiky buďte velmi opatrní, protože předmět způsobující propíchnutí by vám mohl snadno zranit nebo pořezat prsty.
· Vnější pneumatiku vždy namontujte na opačnou stranu ventilku, abyste k ventilku snáze dosáhli.
· Po opravě defektu vždy zkontrolujte těsnost rychlouzávěru, abyste předešli mnoha nehodám.